mandag 14. juli 2008

Nye blogger uke 29

Denne ukens nye blogger

9 kommentarer:

  1. Hei! Eg har ein nystarta, kombinert hage- og interiørblogg (og litt til...) som kanskje kan passe her?

    SvarSlett
  2. Usj...Får ikke til å legge inn bilder til bloggen min i dag. Så humleinnlegget mitt er slettet. Får prøve seinere. Av og til vil ikke blogger det jeg vil, og nå etter at jeg har større mega pixlels, sliter jeg litt. Mulig jeg må ha en skikkelig opprydning på dataen. Alt tar så stor plass...

    Kommer tilbake med humlen jeg:-)

    SvarSlett
  3. flott dagny, skal legge deg til litt senere i dag :D

    Kathrine, det er noe tull hos blogger nå, jeg fikk ikke lagt inn bildet, men juksa det inn bakdøra.. Går vel over snart tenker jeg.

    SvarSlett
  4. Godt det ordner seg snart da:-) Kommer med innlegg seinere jeg. Kanskje de har sommerferie? Finner ikke noen bakdør, men uannsett skal jeg noe annet nå. Så da får jeg prøve i kveld.

    Ha en fin dag:-D

    SvarSlett
  5. Jeg gikk rett i picasaalbumet mitt (blogger legger alle bildene du laster opp i et picasaalbum), der lå bildet selvom det bare blei ett symbol i posten. Kopierte bildeadressen, og limte den inn høyre felt i opplastningsboksen.
    Men jeg brukte tid på å komme inn i picasaalbumet, så det er tydligvis noe veldig hos blogger/blogspot

    SvarSlett
  6. Hei! Jeg driver en nettbutikk med salg av interiørartikler og noe til hage. Kan den passe inn her tro? :)

    SvarSlett
  7. Hei på deg. Jeg la inn en knapp på siden min (tips fra norske interiørblogger) med headingen her. Håper det er greit. Se om du synes det er ok. Ha en fin dag. Hanne

    SvarSlett
  8. Boligfryd: Det var kjekt å få se inn på bloggen og butikken din, men jeg synes ikke den hadde nok hagerelevans til å listes her. Men fin butikk da :)

    Min verden: Det er klart det er ok :)
    Jeg har lagt ut knapper lengere ned på denne siden for noen uker siden, men de er kansje litt gjemt for de av dere som er ofte innom og ikke skroller så langt ned..
    Hm, kansje gjøre noe med det ja...

    SvarSlett
  9. Hei igjen.
    Klart jeg gjerne vil at du skal legge siden min inn her på hageblogger. Formen på bloggen min er litt uferdig enda, men det kommer seg vel litt etter litt. Får se hva jeg får til.
    Vi talas.

    SvarSlett

Hei! Hyggelig å høre fra dere :)

Dessverre er det så mye spam i kommentarfeltet nå at jeg har sett meg nødt til å sette sånne forhatte bokstavgodkjenning på. (Over 90% av alle kommentarer er spam og det ekte kommentarene er stort sett påmeldinger).

Jeg har derfor nå endret slik at dere kan melde dere på listene ved å sende meg en epost på (anne @ moseplassen.com)(fjern mellomrommene), ikke ved å legge kommentar her. Så slipper jeg å få bøttevis med spam i epostkassa mi, og du slipper bokstavgodkjenning om du ikke har lyst ;)

Anne :)

Hageblogger3

  • Så ute nå! - Du kan så nå, selv om det er kaldt og snø. Du trenger ikke drivhus og du kan fint så i frossen jord. Flere frø tåler kulde og tar ikke skade av snø. Snøen ...
    for ett år siden
  • Jeg har lært nytt om Agapanthus - Det begynner å bli ganske vanlig å se agapanthus til salgs hos de forskjellige hagesentrene, og jeg har all forståelse for at vi er mange som er blitt beta...
    for 5 år siden

Svenske og danske hageblogger