fredag 18. januar 2013

Hagemessa 2013 (Oslo). Noen som vil lage hagebloggerstand?


I 2012 hadde hagebloggerene egen stand på Hagemessa. Jeg organiserte det, og en herlig gjeng hagebloggere sto på stand. Både de som sto på stand og jeg som organiserte, samt de som kom innom var enige om at dette var gøy :)

12-14. april er det hagemesse igjen. Holdes på Norges Varemesse i Lillestrøm.

Noen som har lyst til å organisere Hagebloggerstand i år? Jobben vil bestå av å skaffe andre hagebloggere til å stå på stand, fordele vakter, være kontaktperson opp mot hagemessen. Det er slettes ikke mye som må gjøres, det meste kan deligeres vekk. Jeg tok "litt" av i fjor og lagde en veldig forseggjort stand, det trengs ikke, dere kan gjøre så mye eller lite ut av pyntingen av standen som dere ønsker. Det eneste som trengs er egentlig smilende hagebloggere som prater med de som kommer innom, alt annet er krydder :)

Jeg er opptatt med annet akkurat da og kommer ikke til å ta på meg å holde hagebloggerstand, men håper det er noen andre som vil dra igan.

Spør i vei om dere lurer på noe!
Klem Anne :)

23 kommentarer:

  1. Hei!
    Dette ser ut til å være den nyeste posten.

    Jeg har en ny blogg, og lurte på om du ville linke til den. Det hadde jeg satt stor pris på! Jeg oppfyller kriteriene med fem hage-artikler på vinterstid - og mer skal det bli: ingvillegeli.blogspot.no

    Med håpefull hilsen
    Ingvill Egeli

    SvarSlett
  2. Hei Ingvill, bare hyggelig det, og gratulerer med ny blogg! Jeg gleder meg til å titte ordentlig på den litt ut i neste uke :) akkurat nå er det litt mye annet som skjer.

    SvarSlett
  3. Hm, Kanskje jeg kan komme på denne lista også?

    http://edmund.bull-sveen.net/wp/

    Jeg har jo for en del mnd dristet meg til å legge meg på fylkes/sonelista.

    Vennlig hilsen: Edmund/Skogalven

    SvarSlett
  4. Hei Anne. Ja, messa ifjor var moro, og du hadde jo virkelig gjort det flott også. Skulle gjerne tatt ansvaret, men jeg fyller 40 akkurat den helga, så har tenkt å prioritere egen fest ;) håper det melder seg noen, jeg kommer sterkt tilbake neste år igjen.

    SvarSlett
  5. Jeg skulle gjerne ha ordnet det, men jeg har allerede for mange ting i vår.

    SvarSlett
  6. Heisann! Jeg har akkurat startet en rein hageblogg som hovedsakelig fungerer som en dagbok for vår hage og planene vi har for denne. Håper jeg kan få lov å bli lagt til i listene her :)
    http://denhemmeligehagen.wordpress.com/
    Tusen takk for flotte hagesider! Finner masse flott inspirasjon gjennom både disse sidene og Moseplassen.

    SvarSlett
  7. Hei

    ønsker også å bli med på listen på hageblogger, takk.

    http://mahafetsund.blogspot.no/

    mvh
    marco

    SvarSlett
  8. Hei!
    Kan Cliviabloggen min få plass på listen din?
    MVH

    SvarSlett
  9. Hei!
    Så utrolig flott oversikt over hageblogger :)
    Jeg er helt fersk blogger, og håper å komme med på lista.
    God helg :)
    Mvh
    Anne

    SvarSlett
  10. Fikk vist ikke lagt til linken, men er her den:
    http://utivaarhage22.blogspot.no/
    Mvh
    Anne

    SvarSlett
  11. Hejsan!
    Så många härliga bloggar att besöka!
    Kanske vill du lägga till min svenska trädgårdsblogg?
    www.engronsida.blogspot.com

    Ja, och nu har jag också röstat på x-factor... Det blev en röst per färg.. men svåra val ändå.

    Ha det gott!
    /Katarina

    SvarSlett
  12. hei hei! Lurer litt på hvorfor det aldri kommer opp noe bilde fra min på hageblogglistene.? Noe jeg må gjøre for å få det til?

    Takk

    SvarSlett
  13. Hei Under bjørka.
    Dessverre så er det kun blogger som ligger på blogspot som vises med bilde. Bildevisningen er en intern greie for blogspotbloggene, vi som ikke har blogg der kan desverre ikke få bilder her.

    Velkomme til alle nye på listene :)

    SvarSlett
  14. Hei. Har laget meg en ny blogg og lurer på om den kan få komme på listen din. Adr er
    http://matogplantegleder.blogspot.no/

    SvarSlett
  15. Hei igjen

    Blogger min dukker ikke opp på listene. Kan du se på det igjen?

    http://mahafetsund.blogspot.no/

    mvh
    marco

    SvarSlett
  16. Hei
    Jeg har en blogg som heter Stusslibloggen.Vi blogger mye om hage og hverdagsliv. Nå som våren kommer vil hagebloggingen øke betraktelig. Kan jeg få komme på listen?
    http://stussli.blogg.no/

    Mvh
    Bente O

    SvarSlett
  17. Hei Anne:)
    Ønsker og sette meg på blogglisten..
    www.farmorshage.blogg.no
    Hilsen vibeke

    SvarSlett
  18. Kære Anne

    Vi på HAVEFOLKET vil meget gerne lægges på jeres skønne blogsamling. Vores adresse er www.havefolket.com.

    Dejlig dag til dig,
    Lone

    SvarSlett
  19. Hei!
    Ser at det er mange som har spurt om plass før meg. Er det fortsatt plass til en til?

    er litt ny til på å surfe rundt på andre hageblogger/sider.
    http://publicpollen.wordpress.com er det slik tro?


    Hilsen Hanne

    SvarSlett
  20. Hei! Eg vil gjerne stå på lista.
    Håper du får folk til standen på hagemessa.
    Mvh Monica

    SvarSlett

Hei! Hyggelig å høre fra dere :)

Dessverre er det så mye spam i kommentarfeltet nå at jeg har sett meg nødt til å sette sånne forhatte bokstavgodkjenning på. (Over 90% av alle kommentarer er spam og det ekte kommentarene er stort sett påmeldinger).

Jeg har derfor nå endret slik at dere kan melde dere på listene ved å sende meg en epost på (anne @ moseplassen.com)(fjern mellomrommene), ikke ved å legge kommentar her. Så slipper jeg å få bøttevis med spam i epostkassa mi, og du slipper bokstavgodkjenning om du ikke har lyst ;)

Anne :)

Hageblogger3

  • Så ute nå! - Du kan så nå, selv om det er kaldt og snø. Du trenger ikke drivhus og du kan fint så i frossen jord. Flere frø tåler kulde og tar ikke skade av snø. Snøen ...
    for ett år siden
  • Jeg har lært nytt om Agapanthus - Det begynner å bli ganske vanlig å se agapanthus til salgs hos de forskjellige hagesentrene, og jeg har all forståelse for at vi er mange som er blitt beta...
    for 5 år siden

Svenske og danske hageblogger